Jak reklamovat

Pokud chcete reklamovat vadný produkt, který jste zakoupil(a) přímo v našem e-shopu (www.leagoo.cz), tak prosím postupujte následovně:

  1. Telefon doručte poštou nebo kurýrem­ na adresu: 
     
    db distribution s.r.o.
    Antonínská 15/II
    380 01, Dačice
     
    Spolu s telefonem doručte kopii dokladu o zakoupení zboží a průvodní list reklamace, který bude vygenerován vytvořením a uložením reklamačního protokolu zde: http://db-distribution.abcreklamace.cz/1131 . V případě nepřiložení uvedených dokumentů nemusí být reklamace přijata. 
     
    Před předáním/odesláním telefonu k reklamaci si zálohujte svá osobní data. V případě potřeby zásahu do software telefonu dojde k jejich nenávratnému smazání. Neneseme odpovědnost za jakékoliv ztráty dat. 
     
  2. Po odstranění závady nebo po výměně zboží za nové, Vám bude zasláno zpět na Vámi uvedenou adresu.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.